Medlem Triathlon

Här finns information om Medlemskap Triathlon för vuxna (Senior) och ungdomar (Tri4Fun).

Senior respektive Tri4Fun, anmälningar görs i menyn till vänster där man väljer period  och aktivitet. För att kunna bli medlem behöver man först skapa ett konto om man inte redan har gjort det. Detta görs enkelt genom att klicka på denna länk: Skapa konto.  Detta konto ligger även till grund för att styrka sitt medlemskap i klubben.

För mer information se Information Triathlon samt i menyraden under rubriken Triathlon.

Senior

Som medlem i Triathlonsektionen får du tillgång till simbassängen på våra tider (se Startsidan för bassängschema). Du är även med och aktivt bidrar till klubben och har tillgång/förtur till alla våra träningspass, events och aktiviteter!

Se Medlem Triathlon samt Information Triathlon för mer information.

Tri4Fun

Tri4Fun är för ungdomar ålder 7-14 år.
Man behöver vara simkunnig och simma 200 meter.
Anmälan görs i menyn till vänster under nivån Tri4Fun och respektive tidsperiod.

Se Medlem Triathlon samt Tri4Fun (Ungdom) för mer information.